Soms leidt een prettige samenwerking tot een uitstapje naar het vakgebied van de klant. Zo kwam het dat ik hielp bij de installatie van een houtkachel, fungeerde als stem-acteur, cameraman, figurant of muzikant. En zelfs optrad in een apenkostuum!
Maar wat mijn eigen vak betreft blijf ik liever de specialist. Dat betekent soms nou eenmaal 'nee' zeggen. Daarom heb ik voor de duidelijkheid hieronder opgeschreven wat ik niet doe. Prettig voor ons allebei en als we op zoek gaan naar onze 'klik', nietwaar?
Ik vind dat uw investering een zo hoog mogelijke bereikbaarheid van uw site waard is. Snel en slagvaardig ontzorgen kan alleen als ik mijn weg in de systemen achter uw website razendsnel kan vinden. Daarom vindt de webhosting plaats in mijn eigen geïsoleerde webserver-infrastructuur en doe ik geen renovatie van elders gehoste websites.
Ik heb me gespecialiseerd in grafisch ontwerp en het ontwikkelen en ontzorgen van uw website. Bij het verzenden en ontvangen van e-mail op uw domeinnaam, of bij het inrichten van de e-mailoplossing thuis of op uw intranet, speel ik in principe geen rol. Maar vanzelfsprekend denk ik graag met u mee. Hoe leest u hier in detail.
Ik probeer zo veel mogelijk online te zijn. Want alleen dáár kan ik slagvaardig helpen bij problemen. Onderweg of bij klanten is dat lastiger. Daarom geef ik de voorkeur aan overleg en workshops bij mij in de studio. Ik ben er dus niet voor uw kantoorautomatisering, instellingen aan uw computers of intranet bij u in het bedrijf.
De investering die u doet voor mijn inspanningen is weloverwogen. Net zo weloverwogen is het prijskaartje dat ik aan mijn diensten heb gehangen. Omdat ik liefst zo efficiënt mogelijk met mijn tijd om ga, doe ik niet mee met inschrijvingen, wedstrijden en aanbestedingen die veel 'pre-sales' tijd kosten.
Een constante beschikbaarheid van uw site is essentieel. Maar soms zijn er verstoringen buiten mijn invloedssfeer. Voor 'bedrijfskritische' oplossingen die panieksituaties kunnen opleveren, ben ik niet de juiste partij. Er zijn bedrijven die de bereikbaarheid en het risico hiervan juridisch afdekken en kunnen verzekeren.
Ik probeer op zo veel mogelijk manieren duurzaam te zijn. Door zélf energie op te wekken en levensduurzame websites te ontwikkelen. Omdat mijn dienst zich daar voor leent, wil ik bovendien zo min mogelijk papier gebruiken. Postzendingen probeer ik te beperken. Mijn offertes en facturen zijn daarom ook 100% digitaal.